.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اما و اگرهاي انتخاب دهمين فرماندار شهرستان سوادكوه

ساعت 17 روز يك شنبه با حضور هادي ابراهيمي – معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران – وبرخي مديران ستادي استانداري مازندران در سالن اجتماعات فرمانداري شهرستان سوادكوه مراسم توديع علي محمد صمديان كه از سال 87 فرماندار سوادكوه بوده است،انجام شد.
وي كه بخشداري شيرگاه و معاونت فرمانداري شهرستان سوادكوه را در كارنامه خود دارد حدود 2 سال در سوادكوه به عنوان ارشد ترين مسئول شهرستان پس از عليرضا جمشيدي كه ابتدا مدير كل اجتماعي استانداري مازندران و سپس به همراه جواد قناعت به استانداري گلستان رهسپار شد،به انجام وظيفه پرداخته است.
خضوع و فروتني و تلاش و پيگير بودن وي بيش از ساير خصوصيالت به چشم مي آيد و مي توان عبارت«كارنامه موفق» را در مورد عملكرد وي به كار برد.
وجود كمترين تنش بين شهرهاي چهار گانه، گازرساني به سوادكوه كه عن قريب شهر زيراب از نعمت آن بهره مند مي شود و انتقال آن به پل سفيد هم مشكل خاصي ندارد و اين پروژه به قول ادياني راد – نماينده سوادكوه در مجلس- سومين پروژه ريسك پذير گاز در كشور بوده است كه انجام 21 كيلومتر انتقال از اعماق جنگل كار شاق و طاقت فرسايي بوده است، مشكل آب آشاميدني كه با مشكلات مردمي در انتقال از دراسله به گلناب دره روبرو بود و حتي هادي ابراهيمي در يكي از جلسات شوراي اداري شهرستان سوادكوه تلويحا استفاده از همه راه هاي ممكن براي اتصال آب دراسله به گلناب دره را مطرح كرده بود اما با مديريت انجام شده حفر چاه 250 متري در كوهستان و استفاده از آب گواراي آن اين مشكل با تدبير فرماندار بدون ايجاد مشكل مردمي حل كرد، كك سازي هم به عنوان يكي از طرحهاي ملي در زمان مديريت ايشان روي ريل اجرايي شدن قرار گرفت،...
ديدگاه هاي ائمه جمعه و برخي از طيفهاي سياسي و اجتماعي در باره تغير فرماندار شهرستان سوادكوه
اما اين سوال همچنان باقي مي ماند كه آيا اين تغييرات با تقاضاي صمديان بدليل مشكلات خانوادگي انجام گرفته است كه مورد تاكيد ابراهيمي هم بوده است، تا جائيكه معاون استانداري با صراحت بيان كرده بود كه اگر تمايل اندكي به ماندن در فرماندار سابق وجود داشت اين تغيير انجام نمي گرفت؟
برخي از اصولگرايان شهرستان سوادكوه اين تغيير را بي مورد مي دانند و با اشاره به كارنامه موفق فرماندار سابق اين تغييرات را نمي پسندند و آنان با بيان اين مطلب كه اگر ايشان به فرمانداري شهرستاني بزرگتر و يا در حد مدير كلي در استانداري مي رسيد اين تغيير قابل قبول بود، وليكن حضور صمديان در حد مشاوره استانداري نديده گرفتن عملكرد مثبت وي توصيف مي شود.
عزيز باقري كه به عنوان سرپرستي فرمانداري شهرستان سوادكوه دست يافته است سابقه شهردار بودن شهر پل سفيد و معاونت فرمانداري را در كارنامه دارد و با توجه به سابقه فرهنگي وقدرت بيان خود به گفته هادي ابراهيمي – معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران- 1تا2 ماه فرصت دارد تا خود را نشان دهد واگر به زعم گروه تعيين فرماندار استانداري داراي شاخصهاي مورد نظر باشد به عنوان ارشد ترين نماينده دولت دهم در سوادكوه معرفي مي شود ودر غير اين صورت شخص ديگري جايگزين ايشان مي گردد.
حجت الاسلام و المسلمين حسن قرباني در مراسم توديع علي محمد صمديان با بيان اين مطلب كه اگر در توان من بود از انتقال ايشان جلوگيري مي كردم و يا سخنان حجت الاسلام و المسلمين محمد مهدوي – امام جمعه شهر شيرگاه- در مراسم توديع امام جمعه شهر زيراب كه صمديان براي ماندن خود دست و پا نزد و مسوليت را به سان امانتي بر دوش خود واگذار كرد ودر بخشي ديگر از سخنان خود با بيان اين مطلب كه در سوادكوه تغييراتي انجام مي گيرد كه ما را شوكه مي كند؛ و ديدگاه هاي برخي از نخبگان و فرهيختگان سياسي و اجتماعي بيانگر ديدگاه منفي سوادكوهي ها از تغيير فرماندار شهرستان سوادكوه است.
مسئول مجموعه اصولگرايان حامي ولايت شهرستان سوادكوه:
سرپرست فرمانداري شهرستان سوادكوه بايد مورد حمايت اصولگرايان قرار گيرد.
دكتر سيد محمد نبوي – مسئول مجموعه اصولگرايان حامي ولايت شهرستان سوادكوه (شامل ستادهاي چندگانه دكتر احمدي نژاد)- با اشاره به اينكه بيشترين درصد آراي شهرستان سوادكوه به رئيس جمهور اصولگرا،دلالت بر فراگيري اصولگرايي در شهرستان سوادكوه است، افزود:سرپرست محترم فرماندار شهرستان سوادكوه از نيروهاي مذهبي ومتدين و مورد وثوق علماي بزرگ شهرستان سوادكوه است و در نتيجه بايد مورد حمايت اصولگرايان شهرستان قرار گيردومديريت سياسي شهرستان و استان كه در راستاي اصولگرايي كشور قرار دارد توجه عميق به نيروهاي اصولگرا را مد نظر قرار دهد.
مسئول مجموعه اصولگرايان حامي ولايت شهرستان سوادكوه گفت:از مسئولان سياسي استان مازندران كه با بكارگيري نيروهاي مذهبي و متدين، دين خود را به مردم اصولگراي شهرستان ادا مي كنند انتظار داريم با حمايت همه جانبه از اصولگرايان شهرستان سوادكوه در جهت استمرار اين حركت مردمي همت نمايند.
فرمانداران سوادكوه از ابتدا تاكنون
شهرستان سوادكوه از زمان مستقل شدن از قائم شهر در سال 1359 تاكنون 9فرماندارو2 سرپرست را ديده است كه بطور ميانگين هر سه سال يك فرماندار تغيير كرده است.
اولين فرماندار شهرستان سوادكوه عزت ا... اكبري بود كه از سال 59 تا سال 62 به انجام وظيفه پرداخته است و نمايندگي مجلس مهمترين فعاليت پس از انتخابات وي در مجلس پنجم (و نيز در مجلس كنوني) بوده است.
احمد وهاج دومين فرماندار شهرستان سوادكوه از سال 1362 تا 1366 بود كه پس از فرمانداري در موسسه كيهان به كار گرفته شد.
محمد توحيدي فر سومين فرماندار شهرستان سوادكوه از سال 1366 تا 1370 را بر عهده داشته است كه پس از ان سردفتر اسناد رسمي در شهرستان رفسنجان را بر عهده داشت.
محمد علي مرتجايي چهارمين فرماندار شهرستان سوادكوه بودكه از سال 1370 تا سال 1372 به فرمانداري شهرستان سوادكوه رسيدوپس از آن در دبيرستانهاي شهرستان تنكابن به فعاليت پرداخت.
محمد رضا مرادي در سال 1372 سرپرست فرمانداري شهرستان سوادكوه بود كه پس از ان مدير كل ارزشيابي استانداري مازندران شد.
محمد حسن آل رضا اميري پنجمين فرماندار سوادكوه بود كه از سال 1373 تا 1377 فرماندار سوادكوه بود كه پس از آن بازنشسته اموزش و پرورش شد.
علي فلاح از سال 1377 تا 1384 به عنوان ششمين فرماندار شهرستان سوادكوه انتخاب شد كه در سالهاي اصلاحات مقام ارشد شهرستان سوادكوه بود كه پس از آن فرماندار محمود آباد شد.
سيد جواد ابوالحسني از سال 1384 تا 1385 هفتمين فرماندار سوادكوه بود كه پس از آن مشاور استاندار شد.
علي رضا جمشيدي به عنوان هشتمين فرماندار شهرستان سوادكوه از يال 1385 تا 1387 بود كه مدير كل اجتماعي استانداري را بر عهده گرفت.
علي محمد صمديان به عنوان نهمين فرماندار شهرستان سوادكوه از سال 1387 تا مرداد1389 بود كه مشاور استاندار در حوزه حقوقي شد وعزيز باقري به عنوان سرپرست فرمانداري مشغول فعاليت شد.
سوادكوه و سفر رئيس جمهور
شهرستان سوادكوه تا دو ماه آينده منتظر مي ماند تا فرماندار خود را بشناسد و اميدواريم بركات سفر رئيس جمهور و فصل كار ايام تابستانه را بدليل عدم وجود فرماندار (چراكه سرپرستان قدرت مسئولان اصلي را ندارند)از دست ندهيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 مرداد 1389
شاید آقای فرماندار از حمایت مقام های محلی و نمایندگان برخوردار نبودو اختلافات بین مسولین حاضر به ماندن در سوادکوه نشد و حتی خانه نشینی را بر فرمانداری ترجیح داد
نا شناس 13 مرداد 1389
برای نمایندگان متاسفم حیف شد .
نا شناس 13 مرداد 1389
* وجود دو نماینده در کنار هم دوبازو تقویت حوزه و در مقابل هم حنثی کننده انرژی هم بعنوان رقیب در نتیجه بدبختی مردم همچنان
به نظر شما اینان با هم رفیقند یا رقیب ( کنار هم یا مقابل هم ) از نتیجه هویداست!!!!
نا شناس 22 مهر 1389
هر چه هستی باش عدالت طلب نباش
عدالت طلبی نتیجه اش همین است اما اصولگرایی نتیجه اش موفقیت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.